Co łączy autostop z real time marketingiem? Cezary Stacewicz

« wróć

,,Człowiek z internetu” czyli Cezary Stacewicz, twórca projektu ,,Zaznaj Łodzi”. Czarek zrobił  coś, o czym marzy wielu z nas, czyli spakował plecak i wyruszył w ośmiomiesięczną podróż  autostopem, podczas której szukał inspiracji do swoich projektów.  Jak powstało coś “fajnego” czyli projekt ,,Zaznaj Łodzi”, w jaki sposób udało się Czarkowi  podbić internet? Czym są virale i jak je tworzyć? Oprócz odpowiedzi na te pytania, usłyszycie  także czym jest real time marketing oraz co różni  Facebook’a od Instagrama z perspektywy  marketingowca.   

Umów się na wizytę

Case Study - copywriter Aleksandra Kowalczyk

Wyzwanie

Aleksandrze brakowało motywacji do efektywnej pracy, czuła się samotnie i często rozpraszała się psem i rzeczami domowymi. Zleceń szukała.

Rozwiązanie

Coworkingowe członkostwo CoSpot, które dało Aleksandrze miejsce gdzie mogła zbudować nowe relacje.