Co łączy autostop z real time marketingiem? Cezary Stacewicz

« wróć

,,Człowiek z internetu” czyli Cezary Stacewicz, twórca projektu ,,Zaznaj Łodzi”. Czarek zrobił  coś, o czym marzy wielu z nas, czyli spakował plecak i wyruszył w ośmiomiesięczną podróż  autostopem, podczas której szukał inspiracji do swoich projektów.  Jak powstało coś “fajnego” czyli projekt ,,Zaznaj Łodzi”, w jaki sposób udało się Czarkowi  podbić internet? Czym są virale i jak je tworzyć? Oprócz odpowiedzi na te pytania, usłyszycie  także czym jest real time marketing oraz co różni  Facebook’a od Instagrama z perspektywy  marketingowca.   

Umów się na wizytę

Jak skutecznie negocjować?

Dziś porozmawiamy jak wyglądają negocjacje do kuchni, poznamy historię Tomka, który od lat zawodowo zajmuje się trudnymi negocjacjami i przy okazji dzieli się swoją wiedzą na szkoleniach.
Jak pisze sam o sobie: Tomasz Piotr Sidewicz - Jestem zawodowym negocjatorem, który bierze odpowiedzialność za efekt prowadzonych negocjacji. Specjalizuję się w trudnych negocjacjach, związanych z konfliktem interesów (związki zawodowe, lokalna społeczność, rady wspólników/udziałowców).