fbpx

Blog Co:Spot

Dlaczego biurko regulowane to już nie luksus, a konieczność?

Nie bez powodu BHP dyktuje ściśle określone zasady organizacji miejsca pracy. Prawidłowe zabezpieczenie zdrowia przed niekorzystnym wpływem, choćby źle ustawionego oświetlenia, lub siedzenia jest bardzo ważne. Jeśli przez bardzo długi czas pracujemy utrzymując złą postawę, ciało się do niej przyzwyczaja, więc chodzimy nienaturalnie obciążeni przez całą dobę. Chcesz zobaczyć jak robimy to w CoSpot?Sprawdź naszą ofertę […]

Czytaj więcej

4 powody dlaczego firmy wracają do biur po pandemii COVID-19

Firmy wracają do biur w powodu 1. Utrzymania kultury w pracy 2. Zwiększania kreatywności 3. Oszczędzania kosztów 4. Zwiększenia efektywności. Tak aby pracownikom było wygodniej, lepiej i przyjemniej.

Czytaj więcej

Usługi coworkingowe: dlaczego CoSpot jako rozwiązanie biurowe jest tańsze od tradycyjnego najmu: przykład i wyliczenia

CoSpot jako rozwiązanie biurowe – jak obliczyć różnicę między biurem serwisowanym a standardowym? CoSpot i jego rozwiązania biurowe  są tańsze od tradycyjnego biura. Ten artykuł w głębokim detalu pozwala najbardziej analitycznym decydentom zrozumieć dlaczego. Widać to na prostej ilustracji po lewej stronie. Wykres pokazuje po lewej stronie 3 kolumny, których wysokość to miesięczny koszt abonamentu […]

Czytaj więcej

Elastyczność platformy CoSpot pozwala zaoszczędzić firmom na biurze po COVIDzie

CoSpot pozwala dopasować zasoby biurowe do potrzeb, dzięki czemu firma może zaoszczędzić na utrzymaniu dodatkowej przestrzeni, do momentu maksymalnego zapotrzebowania (maximum capacity resourcing).     Chcesz zobaczyć jak robimy to w CoSpot?Zadzwoń Zapytaj o ofertę i dołącz do naszej Społeczności. Tradycyjny najem wymaga utrzymania dodatkowej powierzchni „na zapas” W tradycyjnym najmie wielkość przestrzeni musi być […]

Czytaj więcej

Dlaczego firmie i pracownikowi opłaca się aby firma była płatnikiem za członkostwo lub biuro?

Osoby prywatne mają większe koszty zakupów o podatek VAT. Do tego ich pensja „na rękę” obarczona jest wieloma podatkami, składkami itd. Oznacza to że kupując rzeczy do pracy, firma płaci zdecydowanie mniej niż oczekując aby te same zakupu były pokrywane z pensji pracownika. Jaka jest to różnica i czy jest ona znacząca? Pracodawcy/firmy chcą aby […]

Czytaj więcej

Dlaczego szybkie i stabilne łącze internetowe nie jest już luksusem ale podstawą w biurze i jak CoSpot spełnia najwyższe wymagania

  Stabilność Internetu jest ważna i zbudowana z wielu czynników Prędkość Internetu jest najprostszym czynnikiem reklamowym, którym dostawcy internetowi się chwalą w broszurach. Często można przeczytać jak szybki Internet jest oferowany za coraz to mniejsze pieniądze. Jednak sieciowcy, a teraz już projektanci biur i office managerowie powinni wiedzieć, że nie ocenia się książki po okładce. […]

Czytaj więcej

O pracy grafika – Daniel Gouda Tworski

Daniel Gouda Tworski – grafik, który kocha projektować i jest wiernym fanem naszego miasta Łodzi, co przejawia w wielu swoich projektach. Daniel opowie nam o swojej firmie Gouda Works i o pracy grafika.

Czytaj więcej

Badania i Rozwój – jak pozyskać dofinansowanie? Rozmowa z Anną Gernand i Ewą Florczyk

W dzisiejszym odcinku dwa spojrzenia na pozyskiwanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej- Anna Gernand- CEO LumiSep, firmy zajmującej się rozwojem technologii oznaczania substancji szkodliwych…

Czytaj więcej

Dla kogo jest Biuro Rozwoju Gospodarczego UMŁ? Rozmowa z Mateuszem Sipą

Gościem tego odcinka jest Mateusz Sipa – Vice Director at Business Development and International Relations Bureau, City of Lodz Office jak mówi jeden z portali społecznościowych.

Czytaj więcej

Czy każdy może być programistą? Przemysław Mikus – Liki Mobile Solutions

W kolejnym odcinku Biznes po ludzku/Łódzku gościliśmy Przemysława Mikusa z firmy Liki Mobile Solutions. Przemek opowie nam o działalności Liki - czym się zajmują i jak się rozwinęli?

Czytaj więcej

Czym jest carsharing? Rozmowa z prezesem EasyShare, Anetą Ogrodniczek

Zapraszamy Was do obejrzenia odcinka poświęconego „dzieleniu się” czyli Easyshare z Anetą Ogrodniczek. Przybliżymy Wam czym jest carsharing, jak działa i dlaczego warto z niego korzystać.

Czytaj więcej

Czym jest Content Marketing? Czy warto pracować w coworkingu? Wywiad z Emilią Korczyńską

W tym odcinku gościmy Emilię Korczyńską, właścicielkę agencji content marketingowej Wisemont Language Services. Emilka przybliży Wam czym jest Content marketing i do czego służy.

Czytaj więcej

Praca grafika – o wenie i posiadaniu własnego stylu – rozmowa z Przemysławem Pakosem

Zapraszamy do zobaczenia wywiadu z Przemkiem Pakosem, który opowie nam o pracy grafika. Własny styl-wada czy zaleta przy pracy z klientem? Czym dla Pakosa jest CoSpot i jak coworking wpływa na jego pracę?

Czytaj więcej

Branża IT – jak za nią nadążyć? – Mateusz Smoczyński

Z dnia na dzień technologia rozwija się coraz szybciej. W dzisiejszych czasach informatyzacja to nieodłączny element działalności firm. Co dzieje się w świecie IT? Dlaczego warto iść w kierunku tej branży i jak wygląda droga, którą trzeba pokonać by w niej pracować?

Czytaj więcej

O pracy fryzjera czyli jak dbać o klienta – Krystian Wojewoda

Kolejny odcinek naszego kanału, a w nim Krystian Wojewoda – najlepszy fryzjer w Łodzi. Fryzjerstwo to trudny zawód, który cechuje ciężka praca i konieczność kontaktu z drugim człowiekiem. Co trzeba zrobić by klienci wracali do Twoich usług?

Czytaj więcej

O networkingu i Łódzkiej Izbie Przemysłowej z Markiem Zimochem

Naszym gościem jest przedstawiciel Łódzkiej Izby Przemysłowo Handlowej oraz współorganizator Biznes Miksera , Marek Zimoch. Z pierwszego odcinka dowiecie się czym jest networking i co dzięki niemu zyskujemy.

Czytaj więcej

Czym są porażki w biznesie – wywiad z Lechem Kaniukiem

Zapraszamy Was do obejrzenia odcinków z Lechem Kaniukiem, człowiekiem, który ciężką pracą osiągnął sukces. Z Leszkiem porozmawiamy o porażkach w biznesie-czym są i jak sobie z nimi radzić.

Czytaj więcej

Wizytówka Google dla biznesu – wywiad z Sewerynem Pietruchą autorem książki „Wizytówka Google”

Zapraszamy Was do obejrzenia wywiadu z Sewerynem Pietruchą, który jest autorem poradnika “Wizytówka Google”. Jest to poradnik, który tłumaczy jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google ,,Moja Firma”

Czytaj więcej

Czym jest start up i jak go rozwinąć? Rozmowa z managerem Bluerank’a, Zbigniewem Nowickim.

Rozmowa z managerem jednego z najbardziej rozpoznawalnych łódzkich start upów czyli rozmowa ze Zbigniewem Nowickim managerem Bluerank’a. Czym jest start up i jak go rozwinąć? Co jest kluczem do uzyskania sukcesu?

Czytaj więcej

Co łączy autostop z real time marketingiem? Cezary Stacewicz

,Człowiek z internetu” czyli Cezary Stacewicz, twórca projektu ,,Zaznaj Łodzi”. Czarek zrobił coś, o czym marzy wielu z nas, czyli spakował plecak i wyruszył w ośmiomiesięczną podróż autostopem, podczas której szukał inspiracji do swoich projektów.

Czytaj więcej

Wywiad z Waldemarem Florkowskim – Moto Doradca

Mieliśmy przyjemność gościć Waldka Florkowskiego, jednego z najchętniej oglądanych, polskich youtuberów motoryzacyjnych, który opowiedział nam o tym jak wyglądała jego droga do założenia kanału ,,Moto Doradca”.

Czytaj więcej

,,Kołowrotki” – Anna Szawara o biznesie i pasji

W tym odcinku gościmy Anie Szawarę-współwłaścicielkę Wrotkarni Kołowrotki, która opowie o tym jak połączyła biznes z pasją i czy było warto. Co zaskoczyło ją w pracy przy własnej firmie i jak sobie z tym radziła?

Czytaj więcej

Rozmowa z twórcą kanału ,,Jazdy próbne”, Łukaszem Zaczyńskim

Gościem kolejnego odcinka Biznes po Ludzku/ Łódzku jest Łukasz Zaczyński-współwłaściciel firmy Ellipsis oraz youtuber prowadzący kanał ,,Jazdy próbne”, w którym od kilku lat testuje dla Nas samochody.

Czytaj więcej

IGK – Adam Hadrysiak. Czy grupa freelancerów może prowadzić firmę?

IGK to agencja marketingowa, głównie skupiająca się na internecie, która złożona jest z grupy freelancerów. Jest to nietypowy model biznesowy. Jak radzą sobie z prowadzeniem tego typu firmy?

Czytaj więcej

Magazyn ,,Life In” – rozmowa z Panią Beatą Sakowską

Beata Sakowska to współwłaściciel i redaktor naczelna ,,Life In Łódzkie”, od lat związana z mediami oraz z PR-em w Łodzi.

Czytaj więcej

Łowca Blasku – Krzysztof Koszek. Jak maluch trafił do CoSpotu?

W tym odcinku naszym gościem jest Krzysztof Koszek, właściciel studia detalingu & car spa ,,Łowcy blasku”.

Czytaj więcej

Rezydencja nieruchomości – rozmowa z Wojciechem Kossowskim

Naszym pierwszym gościem był Wojtek Kossowski, który opowiedział nam o pracy jako pośrednik nieruchomości. Jak wygląda typowy dzień Wojtka i czym tak naprawdę się zajmuje?

Czytaj więcej

MovieGo – własna linia kosmetyków? Rozmowa z Adamem Jerzykowskim

Z wywiadu dowiecie się jak od pasji do pływania spowodowała założenie firmy produkującej kosmetyki.

Czytaj więcej

5 ciekawych coworkingów w Polsce – prywatne biuro coworkingowe

WeWork – Warszawa Historia WeWorka Wiele osób z branży coworkingowej i biur serwisowanych powiedziałoby, że WeWork zdefiniował zasady funkcjonowania coworkingów na świecie. Przed jego powstaniem były to tylko oddolne inicjatywy. Kilka-kilkadziesiąt osób organizowało się w większej przestrzeni biurowej, której nie mogliby w inny sposób wynająć. Wiele zastosowań było ‘partyzanckich’ i zrobionych ‘sztuką domową’. WeWork zrewolucjonizował […]

Czytaj więcej

Jak skutecznie negocjować?

Dziś porozmawiamy jak wyglądają negocjacje do kuchni, poznamy historię Tomka, który od lat zawodowo zajmuje się trudnymi negocjacjami i przy okazji dzieli się swoją wiedzą na szkoleniach.

Czytaj więcej

Czym jest Software House? Czym zajmuje sie SoDA?

Chcecie dowiedzieć się czym jest Software House? Dlaczego warto współpracować z “konkurencją”? Dlaczego warto być członkiem organizacji SoDa? Zapraszamy do obejrzenia odcinka!

Czytaj więcej

Gdzie można dobrze zjeść w centrum Łodzi

W Łodzi gastronomia rozwija się dosyć prężnie. Regularnie otwierają się nowe miejsca, zachęcające zarówno mieszkańców miasta, jak i turystów do skorzystania ze swoich usług. Wiele lokali swoją estetyką nawiązuje do historii miasta, jak np. te zlokalizowane na Księżym Młynie. My dzisiaj skupimy się na miejscach, które znajdują się niedaleko naszego łódzkiego coworkingu w biurze przy […]

Czytaj więcej

Na co zwracać uwagę przy inwestowaniu w nieruchomości – Rezydencja

Wojtek opowiada na co zwracać uwagę podczas procesu zakupu mieszkań. W Łodzi sprzedaje mieszkania i kamienice reprezentując firmę Rezydencja.

Czytaj więcej

Wywiad z Adamem Jerzykowskim – przepłyną Mazury i uciekł z Alkatraz

Jak to jest przepłynąć całe mazury, uciec z Alkatraz wodą. Adam Jerzykowski opowiada o swoich przygodach w wodzie i jego pasji.

Czytaj więcej

Beata Sakowska – Life In

Beata Sakowska o tym jak założyła popularny magazyn LifeIn i jak pogodzić rodzinę wraz z biznesem.

Czytaj więcej

Wynajem biura w Łodzi – jak znaleźć idealne biuro i zaoszczędzić?

Znalezienie idealnego biura w Łodzi to problem, z którym boryka się wiele firm. Od lokalizacji, poprzez wyposażenie, urządzenie, przestrzeń oraz przede wszystkim cenę, ilość czynników może przyprawić o zawrót głowy…

Czytaj więcej

Case Study – copywriter Aleksandra Kowalczyk

Aleksandrze brakowało motywacji do efektywnej pracy, czuła się samotnie i często rozpraszała się psem i rzeczami domowymi. Zleceń szukała. Rozwiązanie Coworkingowe członkostwo CoSpot, które dało Aleksandrze miejsce gdzie mogła zbudować nowe relacje

Czytaj więcej

Targi pracy „Find IT”

Targi pracy ,,Find IT” Co? Targi pracy IT ,,Find IT” Gdzie? Biuro coworkingowe CoSpot, Zachodnia 70 Kiedy? 18.09.2019r. godzina 9:00-17:00

Czytaj więcej

Coworking z perspektywy osoby rozpoczynającej pracę w świecie biznesu

Coworking staje się coraz powszechniejszą formą pracy wśród osób prowadzących własną działalność. Odpowiada na wiele potrzeb, których zwykłe biuro lub mieszkanie może nie zaspokoić.

Czytaj więcej

Ukryte koszty najmu biura – jak zaoszczędzić na wynajmie biura w Łodzi?

Jednym z najistotniejszych czynników przy wyborze biura na wynajem w Łodzi jest oczywiście cena najmu. Jednak na cenie najmu koszty biura się nie kończą. Ba, zdarza się, że koszty ukryte najmu wielokrotnie przekraczają koszty samego najmu

Czytaj więcej

Nowe biuro – lista zakupów

Wynajęcie powierzchni pod nasze nowe biuro, to dopiero początek przygody. Na pewno należy uzbroić się w cierpliwość i dobrze przemyśleć co jest nam potrzebne, a wszystko po to aby nasi pracownicy chceli przychodzić do pracy i z uśmiechem rozwijali nasz biznes.

Czytaj więcej

Biuro all inclusive – co to znaczy?

W dzisiejszych czasach coraz więcej rzeczy mamy na abonament. Zaczęło się od muzyki, poprzez filmy na samochodach kończąc... Ale jak okazuje się to nie koniec. Światowy trend pokazuje, że biura all inclusive, czyli biura na abonament wkradają się w łaski biznesu.

Czytaj więcej

Poproś o konsultację.

W ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą nasz ekspert